22.9.2020

Glaukoomayhdistys ry

SAAVUTETTAVUUSSELOSTE

Seloste koskee www.glaukoomayhdistys.fi -sivuja. Sivujen saavutettavuuden on arvioinut Glaukoomayhdistys ry sekä myöhemmin kotisivujen tuottaja Leonnet tai ulkopuolinen palveluntuottaja.

Kotisivut täyttävät osittain saavutettavuusvaatimukset, mutta sisältävät puutteita. Puutteet johtuvat siitä, että verkkosivusto ei ole vielä kaikilta osin vaatimusten mukainen. Ensitilassa puutteista tullaan tekemään listaus ja seuraavassa vaiheessa pyritään korjaamaan tekniset puutteet kaikilta mahdollisilta osin. Jos korjaustoimenpiteiden jälkeenkin vakavia saavutettavuuteen liittyviä puutteita löytyy, tullaan laatimaan suunnitelma uusien kotisivujen toteuttamiseksi.

Jos huomaat sivustolla saavutettavuusongelmia, anna palautetta meille eli sivuston ylläpitäjälle. Vastauksessa voi mennä 14 päivää.

Anna palautetta verkkolomakkeella TÄSTÄ LINKISTÄ:

Palautetta voi antaa myös sähköpostitse osoitteeseen: toimisto(at)glaukoomayhdistys.fi

tai soittamalla toimistolle ma, ke ja to klo10-18 numeroon:

050-466 2929

Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai et saa vastausta lainkaan kahden viikon aikana, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon. Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivulla kerrotaan tarkasti, miten ilmoituksen voi tehdä ja miten asia käsitellään.

Valvontaviranomaisen yhteystiedot:

Etelä-Suomen aluehallintovirasto