Glaukoomakerhot

Glaukoomayhdistys ry:n vertaistoimintaryhmät eli glaukoomakerhot ovat kaikille avoimia. Mukaan tullakseen ei tarvitse olla yhdistyksen jäsen. Kerhot ovat maksuttomia. Tervetuloa mukaan kerhotoimintaan, jossa glaukoomaa sairastavat voivat jakaa kokemuksiaan ja saada uutta tietoa hoidoista sekä tukea toinen toistaan!

HUOM! Koronatilanteesta johtuen kerhoaikoihin saattaa tulla muutoksia. Seuraa ilmoittelua kotisivuilla tai ota yhteyttä ohjaajiin tai toimistoon!

Helsinki

HELSINGIN glaukoomakerho tapaa Kampin palvelukeskuksessa, os. Salomonkatu 21 B, FADE-huone.

Tapaamiset ovat tiistaisin klo12.30-14.30

HUOM! Muuttunut kellonaika!

Syksy 2021: 26.10., 30.11. ja 7.12.

Kerho-ohjaajat: Irmelin Lundström, puh:050-541 4768, sähköposti: irmelin.lundstrom(a)gmail.com ja Margaretha Lindfors, puh:040-700 1665, margaretha.lindfors(a)kolumbus.fi

Hämeenlinna

HÄMEENLINNAN SEUDUN glaukoomakerho kokoontuu Kanta-Hämeen Näkövammaiset ry:n toimitilassa, os. Brahenkatu 27.

HUOM! UUSI OSOITE JA UUSI KERHOAIKA!

Tapaamiset pidetään keskiviikkoisin klo 16.00-17.30

Syksy 2021: 11.8., 15.9., 13.10., 10.11. ja 15.12.

Kerho-ohjaaja: Leena Maununen, puh: 050-4322 879, sähköposti: leena(a)maununen.fi

Joensuu

JOENSUUN SEUDUN glaukoomakerho kokoontuu
Pohjois-Karjalan Näkövammaisten toimitiloissa osoitteessa Kauppakatu 17 B 22, 2.kerros.

Tapaamiset pidetään maanantaisin klo15-17

Syksy 2021: 30.8., 27.9., 28.10., 29.11. ja 13.12.

Kerho-ohjaajat: Arja Karti puh: 045-2487400 sähköposti: kartiarja(a)gmail.com ja Elsa Mertanen, sähköposti: elsi.mertanen(a)gmail.com

Jyväskylä

JYVÄSKYLÄN SEUDUN glaukoomakerho

Kerho etsii uusia ohjaajia! Olisiko sinusta ohjaajaksi? Saat tukea ja aineistoja yhdistykseltä.

ritva.kivimaki(a)glaukoomayhdistys.fi

Kerho kokoontuu Keski-Suomen Näkövammaiset ry:n toimitiloissa osoitteessa Eeronkatu 7 B.

Kemi

KEMIN SEUDUN glaukoomakerho kokoontuu Annantuvalla, 2. kerroksessa osoitteessa Keskuspuistonkatu 28, Kemi.

Syksy 2021: tiistai 14.9. ja 30.11. klo 17

Kerho-ohjaajat: Pirjo Heikinjuntti puh.  040-5170 803, sähköposti: pirjo.heikinjuntti(a)pp.inet.fi ja Sirpa Kainulainen puh.040-1955 827, sähköposti: sirpa.kainulainen(a)gmail.com

Kuopio

KUOPION SEUDUN glaukoomakerho

Kuopion kerho etsii uusia ohjaajia! Olisiko sinusta ohjaajaksi? Saat tukea ja aineistoja yhdistykseltä.

Lahti

LAHDEN SEUDUN glaukoomakerho kokoontuu Päijät-Hämeen Näkövammaiset ry:n toimintakeskuksessa osoitteessa Puistokatu 9.

Tapaamiset pidetään tiistaisin klo 15.30-17

Syksy 2021: 31.8., 28.9., 26.10. ja 30.11.

Kerho-ohjaajat: Aimo Kuorikoski, puh: 0440-795 097, sähköposti: aimokuo(a)gmail.com ja Raili Saari, puh: 040-542 8517

Oulu

OULUN SEUDUN glaukoomakerho kokoontuu Pohjois-Pohjanmaan näkövammaisten tiloissa osoitteessa Linnankatu 32, Oulu.

Pori

PORIN SEUDUN glaukoomakerho kokoontuu Satakunnan yhteisökeskuksessa osoitteessa Otavankatu 5, Pori.

Porin kerho etsii ohjaajaa. Ota yhteyttä puheenjohtajaan: Ritva Kivimäki, ritva.kivimaki(a)glaukoomayhdistys.fi, p.050-464 7674.

Seinäjoki

SEINÄJOEN SEUDUN glaukoomakerho kokoontuu Järjestötalolla osoitteessa: Kauppakatu 1, 2. kerros, kokoushuone 1.

Tapaamiset pidetään keskiviikkoisin klo15-17

Syksy 2021: 8.9., 13.10., 10.11. ja 8.12.

Kerho-ohjaajat: Mikko Hautamäki,  puh: 050-3399 245, sähköposti: kttuning(a)gmail.com ja Anneli Talvi, puh: 040-7377847, sähköposti: anneli.talvi(a)gmail.com

Tampere

TAMPEREEN SEUDUN glaukoomakerho kokoontuu Tampereen seudun Näkövammaiset ry:n toimintakeskuksen kerhohuoneessa, osoitteessa Kuninkaankatu 8 A 4, 2. kerros, kerhohuone.

Tapaamiset pidetään keskiviikkoisin klo16-18

Syksy 2021: 15.9., 20.10. ja 17.11.

Kerho-ohjaaja:  Elvi Soininen, puh: 040-7151015, sähköposti: elvi.soininen1(a)gmail.com

Turku

TURUN SEUDUN glaukoomakerho kokoontuu Varsinais-Suomen Näkövammaiset ry:n tiloissa, Läntinen Pitkäkatu 37, 2. kerros.

Tapaamiset pidetään torstaisin klo14-16

Syksy 2021:  16.9., 14.10., 11.11., 9.12.

Kerho-ohjaajat: Arja Hellsten, puhelin: 040-703 1847, sähköposti: hellsten.arja(a)gmail.com sekä Maija Lehtiö, puhelin: 0400-695 466, sähköposti: maija.lehtio(a)saunalahti.fi

Vaasa

VAASAN SEUDUN glaukoomakerho kokoontuu Palosaaren seurakuntakeskuksessa, kerhotila Toivon kulmassa osoitteessa Kapteeninkatu 14-16.

Tapaamiset pidetään tiistaisin klo16-18.30: 26.10. ja 30.11.-21

Syksy 2021: 26.10. ja 30.11.

Kerho-ohjaajat: Kaisa Virtanen, puh: 040-730 2886, kaisa.virtanen(a)netikka.fi ja Helena Oxman, puh: 050-4367 687, helena.oxman(a)elisanet.fi

Vantaa

VANTAAN glaukoomakerho kokoontuu Tikkurilan asukastilassa osoitteessa Lummetie 2, kokoustila 1.

Tapaamiset pidetään keskiviikkoisin klo14-16

Syksy 2021: 8.9., 13.10. ja 10.11.

Kerho-ohjaajat: Anneli Korkiakoski, sähköposti:annelikorkiakoski(a)gmail.com, puh: 050-5631220 ja Irma Ropponen, sähköposti: irma.ropponen(a)kolumbus.fi, puh. 040-562 8354.