Jäsenedut

Yhdistyksen jäsenenä saat useita erilaisia etuja. Tarjoukset koskevat uusia tilauksia ja jäsenkortti on esitettävä.

1. Icare Finland Oy:n jäsenetu

Icare Finland Oy tarjoaa Glaukoomayhdistyksen jäsenille 150€ alennuksen Icare HOME-silmänpaineen kotimittarista. Etu on käytettävissä verkkokaupassa osoitteessa www.silmanpaine.fi Etua varten tarvitaan koodi, joka on näkyvillä Glaukoomayhdistyksen nettisivujen jäsenosiossa, johon pääsee kirjautumaan omilla tunnuksilla. Jäsennumero on jäsenkortista löytyvä, nelinumeroinen luku ja salasana on oma postinumerosi. Jos et pääse kirjautumaan jäsenosioon, ota yhteyttä yhdistyksen toimistoon.

Lisää Icare HOME-kotimittarista: 020-730 8080/Asiakastuki.

Kuvahaun tulos haulle icare home

2. Ostoksille Annansilmät-Aittaan

Annansilmät-Aitta myöntää Glaukoomayhdistyksen jäsenille
15% alennuksen normaalihintaisista tuotteista.
Alennuksen saa näyttämällä jäsenkorttia myymälässä,
joka sijaitsee Palvelukeskus Iiriksessä, Marjaniementie 74, Helsinki.
Myymälästä löytyy laadukkaita, näkövammaisten valmistamia Annansilmät-tuotteita, joita ovat muun muassa korit, harjat ja rottinkikalusteet, sekä lahjatavaraa ja sisustustuotteita. Myymälä on avoinna arkisin klo 10–17 ja lauantaisin klo 10–15. Kesäaikana on poikkeuksia aukioloajoissa.
Annansilmät-Aitan tuotteisiin voi myös tutustua osoitteessa www.annansilmat.fi. Verkkokaupasta ei kuitenkaan suoraan voi tilata tuotteita jäsenetuhintaan. Jäsenedun hyödyntämisestä verkkokaupasta on sovittava erikseen sähköpostitse simo.parviainen(a)annansilmat-aitta.fi.

3. Kysy silmälääkäriltä

Silmätautien erikoislääkäri Anna-Ulrika Sarikkola vastaa Glaukoomayhdistyksen jäsenten esittämiin kysymyksiin glaukoomasta. Lähetä kysymyksesi lääkärille TÄSTÄ LINKISTÄ:

Vaihtoehtoisesti voit lähettää kysymyksen sähköpostilla osoitteeseen: toimisto(a)glaukoomayhdistys.fi

Vastattaviksi ja nettisivuillamme esille nostettaviksi valitaan sellaisia kysymyksiä, joista on apua mahdollisimman monelle.  Lääkäri ei voi netissä tehdä diagnoosia tai vastata henkilökohtaiseen terveydentilaan liittyviin kysymyksiin.

Silmälääkärin vastauksia voit lukea kirjautuneena jäsensivuille.

4. Silmäaseman jäsenedut

- MAKSUTTOMAT SILMÄNPAINEMITTAUKSET

- MAKSUTTOMAT OPTIKON NÄÖNTARKASTUKSET

KAMPANJAEDUT:

Kesätarjouksena normaalihintaiset silmälasit (kehykset ja linssit) -50% ja aurinkolasit (voimakkuuksilla tai ilman) -30%. Tarjous koskee uusia normaalihintaisia tuotteita eikä sitä voi yhdistää muihin etuihin. Tarjous on voimassa 1.6.31.7.2021.

www.silmaasema.fi

5. Instrumentariumin, Nissenin ja KEOPS-optiikan jäsenedut

- MAKSUTTOMAT OPTIKON NÄÖNTARKASTUKSET JA SILMÄLASIMÄÄRÄYKSET

- SILMÄNPAINEMITTAUKSET 5€

- SILMÄLASIT: Normaalihintaiset silmälasit -40 %

- AURINKOLASIT: Normaalihintaiset aurinkolasit -40 %

- PIILOLINSSIT: Normaalihintaiset piilolinssit -25%

- PIILOLINSSITARKASTUKSET (optikon suorittama piilolinssitarkistus, opetus, koelinssit ja jälkitarkastus) VELOITUKSETTA

MUUT TUOTE-EDUT:

- Silmänpohjankuvaus 20€ (norm.45€)

- Laajennettu näöntutkimus 35€ (norm.60€)

Tarjousten alennusprosentteja ei voi yhdistää myymälöiden kampanjatarjouksiin. Tarjoukset ovat voimassa toistaiseksi kaikissa Instrumentarium, Nissen ja KEOPS-myymälöissä.

www.instru.fi,  www.nissen.fiwww.keops.fi

Kuvahaun tulos haulle nissen

Kuvahaun tulos haulle keops

6. Optikkoliike Huittisten Näkökeskuksen jäsenetu

Optikkoliike Huittisten Näkökeskuksen kolme myymälää tarjoavat yhdistyksen jäsenille sekä heidän perheenjäsenilleen maksuttomat silmänpainemittaukset. Liikkeet sijaitsevat Huittisissa, Sastamalassa ja Kokemäellä osoitteissa:

- Särmänkatu 2, 32700 HUITTINEN                     huittistennakokeskus.fi

- Puistokatu 16, 38200 SASTAMALA                   sastamalannakokeskus.fi

- Tulkkilantie 23, 32800 KOKEMÄKI                     kokemaennakokeskus.fi

7. Silmäsairaala Valon jäsenetu

Silmäsairaala Valo Helsinki ja Silmäsairaala Valo Kouvola tarjoavat Glaukoomayhdistys ry:n jäsenille etuna toimistomaksun hintaan 0€ (ovh 18,50€) jäsenkorttia näyttämällä. Toivomme, että esität jäsenkorttisi jo ilmoittautumisvaiheessa.

www.silmasairaalavalo.fi

8. Synsamin jäsenedut

MAKSUTTOMAT SILMÄNPAINEMITTAUKSET OPTIKOLLA

MAKSUTON OPTIKON NÄÖNTUTKIMUS

- SILMÄLASIT (sis.kehykset, linssit ja hiontatyö) -30%

- AURINKOLASIT ilman voimakkuuksia -25%

- PIILOLASIT -25%

MUUT EDUT: Synsamin Lifestyle -sopimus -20% kuukausimaksusta

Etuja ei voi yhdistää muihin alennuksiin tai Synsam -myymälöiden kampanjaetuihin. Edut ovat voimassa kaikissa Synsam-liikkeissä. www.synsam.fi

9. Sanoman jäsenedut

Sanoma tarjoaa Glaukoomayhdistys ry:n jäsenille alennuksia määräaikaisista aikakauslehtitilauksista. Mukana mm. Kodin Kuvalehti, Me Naiset, Hyvä Terveys, ET Terveys ja Aku Ankka. Edut jopa -40%! Voit tilata lehden myös lahjaksi.

Huom! LISÄTIEDOT JÄSENOSIOSSA, johon kirjaudutaan kotisivujen etusivulta: nelinumeroinen jäsennumero löytyy omasta jäsenkortista ja salasana on oma postinumero.

__________________________________________________________

SOSIAALI- JA TERVEYSMINISTERIÖ

tuki veikkausvoittovaroista myönnetyllä avustuksella projektia "Säilytä näkösi - tunnista ja hoida glaukooma ajoissa" vuosina 2015-2016. Vuonna 2017 projektin jatkoavustuksesta vastasi sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskus STEA. Projekti tähtäsi taudin laajempaan valtakunnalliseen tunnetuksi tekemiseen eri tilaisuuksissa sekä jo sairastuneille vertaistukiverkostojen luomiseen mahdollisimman monille paikkakunnille.

Vuonna 2018 STEA myönsi Glaukoomayhdistykselle kohdennetun
toiminta-avustuksen (Ak). Toimintanimenä on "Salakavala glaukooma  - tietoa ja tukea".

Myös muiden etusivulla näkyvien yhteistyökumppaneiden taloudellinen tuki koituu suoraan yhdistyksen jäsenistön hyväksi mm. eri tilaisuuksien järjestelyissä.