Jäsenedut

Yhdistyksen jäsenenä saat useita erilaisia etuja. Tarjoukset koskevat uusia tilauksia ja jäsenkortti on esitettävä.

1. Ostoksille Annansilmät-Aittaan

Annansilmät-Aitta myöntää Glaukoomayhdistyksen jäsenille
15 prosentin alennuksen normaalihintaisista tuotteista.
Alennuksen saa näyttämällä jäsenkorttia myymälässä,
joka sijaitsee Palvelukeskus Iiriksessä, Marjaniementie 74, Helsinki.
Myymälästä löytyy laadukkaita, näkövammaisten valmistamia Annansilmät-tuotteita, joita ovat muun muassa korit, harjat ja rottinkikalusteet, sekä lahjatavaraa ja sisustustuotteita. Myymälä on avoinna arkisin klo 10–17 ja lauantaisin klo 10–15. Kesäaikana on poikkeuksia aukioloajoissa.
Annansilmät-Aitan tuotteisiin voi myös tutustua osoitteessa www.annansilmat.fi. Verkkokaupasta ei kuitenkaan suoraan voi tilata tuotteita jäsenetuhintaan. Jäsenedun hyödyntämisestä verkkokaupasta on sovittava erikseen sähköpostitse simo.parviainen(a)annansilmat-aitta.fi.

2. Kysy silmälääkäriltä

Silmätautien erikoislääkäri Anna-Ulrika Sarikkola vastaa Glaukoomayhdistyksen jäsenten esittämiin kysymyksiin glaukoomasta. Lähetä kysymyksesi lääkärille TÄSTÄ LINKISTÄ.

Vaihtoehtoisesti voit lähettää kysymyksen sähköpostilla osoitteeseen: kirsti.kuisma(a)glaukoomayhdistys.fi

Vastattaviksi ja nettisivuillamme esille nostettaviksi valitaan sellaisia kysymyksiä, joista on apua mahdollisimman monelle.  Lääkäri ei voi netissä tehdä diagnoosia tai vastata henkilökohtaiseen terveydentilaan liittyviin kysymyksiin.

Silmälääkärin vastauksia voit lukea kirjautuneena jäsensivuille.

3. Silmäaseman jäsenedut

Silmäasema tarjoaa Glaukoomayhdistyksen jäsenille monia hyviä etuja:

- MAKSUTTOMAT SILMÄNPAINEMITTAUKSET:

jäsenet perheenjäsenineen ovat oikeutettuja maksuttomaan silmänpainemittaukseen sekä optikon tekemään näöntarkastukseen kaikissa Silmäaseman liikkeissä

- KAMPANJAEDUT:

Silmäasema tarjoaa Glaukoomayhdistyksen jäsenille VIP-kampanjaetuja kaksi kertaa vuodessa. Kampanjatarjousten ajankohta ja sisältö ilmoitetaan aina erikseen.

KESÄTARJOUS 2019:

- NORMAALIHINTAISET SILMÄLASIT (kehykset ja linssit) -50%

- AURINKOLASIT (voimakkuuksilla tai ilman) -30%

Tarjous koskee uusia normaalihintaisia tuotteita eikä sitä voi yhdistää muihin etuihin. Tarjous on voimassa 1.6.–31.7.2019.

www.silmaasema.fi

4. Instrumentariumin, Nissenin ja KEOPS-optiikan jäsenedut:

- SILMÄLASIT: Normaalihintaiset silmälasit - 30 %

- AURINKOLASIT: Normaalihintaiset aurinkolasit -15 %

- PIILOLINSSIT: Normaalihintaiset piilolinssit -25% sekä

- PIILOLINSSITARKASTUKSET (sovitus, vaihtosovitus ja jälkitarkastus) VELOITUKSETTA

- SILMÄNPOHJAKUVAUS 25€

- LAAJENNETTU NÄÖNTUTKIMUS 45€

- OCUSWEEP-NÄKÖKENTTÄTUTKIMUS 25€

- MAKSUTON SILMÄNPAINEEN MITTAUS MYYMÄLÖISSÄ

Tarjouksessa mainitut alennusprosentit eivät koske kulloinkin voimassa olevia myymälöiden kampanjoita.

Tarjous on voimassa toistaiseksi kaikissa Instrumentarium, Nissen ja KEOPS-myymälöissä.

www.instru.fi,  www.nissen.fiwww.keops.fi

Kuvahaun tulos haulle nissen

Kuvahaun tulos haulle keops

5. Icare Finland Oy:n jäsenetu

Icare Finland Oy tarjoaa Glaukoomayhdistyksen jäsenille 150€ alennuksen Icare HOME-silmänpaineen kotimittarista. Etu on käytettävissä verkkokaupassa osoitteessa www.silmanpaine.fi Etua varten tarvitaan koodi, joka on näkyvillä Glaukoomayhdistyksen nettisivujen jäsenosiossa, johon pääsee kirjautumaan omilla tunnuksilla. Jäsennumero on jäsenkortista löytyvä, nelinumeroinen luku ja salasana on oma postinumerosi. Jos et pääse kirjautumaan jäsenosioon, ota yhteyttä yhdistyksen toimistoon.

Lisää Icare HOME-kotimittarista: 020-730 8080/Asiakastuki.

Kuvahaun tulos haulle icare home

SOSIAALI- JA TERVEYSMINISTERIÖ

tuki veikkausvoittovaroista myönnetyllä avustuksella projektia "Säilytä näkösi - tunnista ja hoida glaukooma ajoissa" vuosina 2015-2016. Vuonna 2017 projektin jatkoavustuksesta vastasi sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskus STEA. Projekti tähtäsi taudin laajempaan valtakunnalliseen tunnetuksi tekemiseen eri tilaisuuksissa sekä jo sairastuneille vertaistukiverkostojen luomiseen mahdollisimman monille paikkakunnille.

Vuonna 2018 STEA myönsi Glaukoomayhdistykselle kohdennetun
toiminta-avustuksen (Ak). Toimintanimenä on "Salakavala glaukooma  - tietoa ja tukea".

Myös kaikkien muiden yhdistyksen etusivulla näkyvien yhteistyökumppaneidemme taloudellinen tuki koituu suoraan jäsenistömme hyväksi mm. eri tilaisuuksien järjestelyissä.