Jäsenedut

Yhdistyksen jäsenenä saat useita erilaisia jäsenetuja.

Ostoksille  Annansilmät-Aittaan

Annansilmät-Aitta myöntää Glaukoomayhdistyksen jäsenille
15 prosentin alennuksen normaalihintaisista tuotteista.
Alennuksen saa näyttämällä jäsenkorttia myymälässä,
joka sijaitsee Palvelukeskus Iiriksessä, Marjaniementie 74, Helsinki.
Myymälästä löytyy laadukkaita, näkövammaisten valmistamia Annansilmät-tuotteita, joita ovat muun muassa korit, harjat ja rottinkikalusteet, sekä lahjatavaraa ja sisustustuotteita. Myymälä on avoinna arkisin klo 10–17 ja lauantaisin klo 10–15. Kesäaikana on poikkeuksia aukioloajoissa.
Annansilmät-Aitan tuotteisiin voi myös tutustua osoitteessa www.annansilmat.fi. Verkkokaupasta ei kuitenkaan suoraan voi tilata tuotteita jäsenetuhintaan. Jäsenedun hyödyntämisestä verkkokaupasta on sovittava erikseen sähköpostitse simo.parviainen(ät)annansilmat-aitta.fi.

Kysy silmälääkäriltä

Silmätautien erikoislääkäri Anna-Ulrika Sarikkola vastaa Glaukoomayhdistyksen jäsenten esittämiin kysymyksiin glaukoomasta. Lähetä kysymyksesi lääkärille TÄSTÄ LINKISTÄ.

Vaihtoehtoisesti voit lähettää kysymyksen sähköpostilla osoitteeseen: kirsti.kuisma(ät)glaukoomayhdistys.fi

Vastattaviksi ja nettisivuillamme esille nostettaviksi valitaan sellaisia kysymyksiä, joista on apua mahdollisimman monelle.  Lääkäri ei voi netissä tehdä diagnoosia tai vastata henkilökohtaiseen terveydentilaan liittyviin kysymyksiin.

Silmälääkärin vastauksia voit lukea kirjautuneena jäsensivuille.

Kotisivulle kirjautumalla pääset keskustelemaan ja esittämään kysymyksiä glaukoomastasi muiden jäsenten kanssa.

Yhteistyömme Silmäaseman kanssa tarjoaa sinulle merkittäviä hyötyjä, kuten ilmaiset silmänpainemittaukset sekä alennuksia eri tuotteista.

SOSIAALI- JA TERVEYSMINISTERIÖN

veikkausvoittovaroista myönnettävällä avustuksella meneillään oleva projektimme "Säilytä näkösi-tunnista ja hoida glaukooma ajoissa" tähtää taudin laajempaan valtakunnalliseen tunnetuksi tekemiseen eri tilaisuuksissa sekä jo sairastuneille vertaistukiverkostojen luomiseen mahdollisimman monille paikkakunnille.

Myös kaikkien muiden yhdistyksen etusivulla näkyvien yhteistyökumppaneidemme taloudellinen tuki koituu suoraan jäsenistömme hyväksi mm. eri tilaisuuksien järjestelyissä.